Obelink Trinity Easy Air przedsionek do busa
Szczegóły
Najbardziej przyjazny dla użytkownika przedsionek do busa jest teraz dostępny również w wersji z tubami powietrznymi, czyli przedsionek Obelink Trinity Easy Air. Jeśli przedsionek do busa ma być szybko rozkładany, Trinity Easy Air jest jak najbardziej właściwym wyborem. Oferuje on zarówno dodatkową przestrzeń użytkową, jak i zadaszony ganek w bardzo krótkim czasie.
Stała podłoga
Przedsionek Trinity Easy Air wyposażony jest w stałą podłogę pod całym przedsionkiem. Oznacza to, że podłoga na stałe jest przymocowana do przedsionka. Chroni to przed deszczem i zamoczeniem sprzętu znajdującego się wewnątrz. Kolejną zaletą stałej podłogi jest to, że chroni ona przed insektami i owadami. Nie ma też problemu z wiatrem czy podwiewaniem powodującym przeciąg. Duże drzwi w panelu przednim i wejście boczne posiadają składany próg, aby uniknąć potknięcia się przy wchodzeniu i wychodzeniu z przedsionka.
Nadmuchiwane tuby powietrzne
Trinity Easy Air to, jak sama nazwa wskazuje, przedsionek z nadmuchiwanymi tubami powietrznymi. Oznacza to, że jego stelaż to nadmuchiwane tuby powietrzne zamiast tradycyjnego stelaża składającego się z rurek. Przedsionek posiada dwie tuby powietrzne, które mogą być napompowane oddzielnie za pomocą dołączonej pompki ręcznej. Pompka ręczna wyposażona jest w manometr i zawór ciśnieniowy, dzięki czemu nie istnieje ryzyko wpompowania zbyt dużej ilości powietrza do tub powietrznych. W dachu znajdują się również dwie nadmuchiwane tuby powietrzne. Zapewniają one dodatkową stabilność i sprawiają, że dach jest dobrze naciągnięty. Tuby powietrzne na dachu są również wyposażone w paski z rzepami, pozwalającymi na dopięcie kabli zasilających np. lampkę.
Wentylacja
Wentylacja jest bardzo ważna w przedsionku. Trinity Easy Air posiada kilka możliwości dotyczących wentylacji. W drzwiach wejściowych znajduje się zadaszony otwór wentylacyjny. Pozwala to na stałą wentylację namiotu, nawet podczas deszczu. Okno po lewej stronie jest w połowie wykonane z siatki. Dla zwiększenia dostępu świeżego powietrza, można zwinąć drzwi wejściowe i boczne. Tylna ściana przedsionka może być również całkowicie rozpięta.
Połączenie z busem
Przedsionek Trinity Easy Air montuje się z boku busa. Z tyłu przedsionka znajduje się zakładka łącząca, za pomocą której łączy się przedsionek z busem. Zakładka łącząca Trinity Easy Air posiada wiele możliwości łączenia z busem w zależności od możliwości busa. Można więc przeciągnąć ją przez dach busa za pomocą dwóch linek. Po drugiej stronie mocuje się te linki za pomocą śledzi. Jeśli bus posiada rynnę deszczową, zakładkę łączącą można po prostu przymocować do rynny za pomocą dostarczonego drążka i zacisków. Jeśli bus nie posiada rynny deszczowej, za pomocą drążka i opcjonalnych przyssawek, można również przymocować przedsionek do busa. Jeśli bus jest wyposażony w relingi dachowe lub bagażnik dachowy, można do nich przyłączyć zakładkę za pomocą wszytych pasków z rzepami. Jeśli bus posiada listwę montażową lub markizę, można również wsunąć kedrę zakładki łączącej bezpośrednio w listwę lub markizę dzięki temu, że zakładka posiada kedrę 5 mm i 7 mm. Jeśli planowane są wyjazdy pojazdem, w celu szybszego odczepienia przedsionka można użyć opcjonalnego adaptera łączącego.
Stała podłoga
Przedsionek Trinity Easy Air wyposażony jest w stałą podłogę pod całym przedsionkiem. Oznacza to, że podłoga na stałe jest przymocowana do przedsionka. Chroni to przed deszczem i zamoczeniem sprzętu znajdującego się wewnątrz. Kolejną zaletą stałej podłogi jest to, że chroni ona przed insektami i owadami. Nie ma też problemu z wiatrem czy podwiewaniem powodującym przeciąg. Duże drzwi w panelu przednim i wejście boczne posiadają składany próg, aby uniknąć potknięcia się przy wchodzeniu i wychodzeniu z przedsionka.
Nadmuchiwane tuby powietrzne
Trinity Easy Air to, jak sama nazwa wskazuje, przedsionek z nadmuchiwanymi tubami powietrznymi. Oznacza to, że jego stelaż to nadmuchiwane tuby powietrzne zamiast tradycyjnego stelaża składającego się z rurek. Przedsionek posiada dwie tuby powietrzne, które mogą być napompowane oddzielnie za pomocą dołączonej pompki ręcznej. Pompka ręczna wyposażona jest w manometr i zawór ciśnieniowy, dzięki czemu nie istnieje ryzyko wpompowania zbyt dużej ilości powietrza do tub powietrznych. W dachu znajdują się również dwie nadmuchiwane tuby powietrzne. Zapewniają one dodatkową stabilność i sprawiają, że dach jest dobrze naciągnięty. Tuby powietrzne na dachu są również wyposażone w paski z rzepami, pozwalającymi na dopięcie kabli zasilających np. lampkę.
Wentylacja
Wentylacja jest bardzo ważna w przedsionku. Trinity Easy Air posiada kilka możliwości dotyczących wentylacji. W drzwiach wejściowych znajduje się zadaszony otwór wentylacyjny. Pozwala to na stałą wentylację namiotu, nawet podczas deszczu. Okno po lewej stronie jest w połowie wykonane z siatki. Dla zwiększenia dostępu świeżego powietrza, można zwinąć drzwi wejściowe i boczne. Tylna ściana przedsionka może być również całkowicie rozpięta.
Połączenie z busem
Przedsionek Trinity Easy Air montuje się z boku busa. Z tyłu przedsionka znajduje się zakładka łącząca, za pomocą której łączy się przedsionek z busem. Zakładka łącząca Trinity Easy Air posiada wiele możliwości łączenia z busem w zależności od możliwości busa. Można więc przeciągnąć ją przez dach busa za pomocą dwóch linek. Po drugiej stronie mocuje się te linki za pomocą śledzi. Jeśli bus posiada rynnę deszczową, zakładkę łączącą można po prostu przymocować do rynny za pomocą dostarczonego drążka i zacisków. Jeśli bus nie posiada rynny deszczowej, za pomocą drążka i opcjonalnych przyssawek, można również przymocować przedsionek do busa. Jeśli bus jest wyposażony w relingi dachowe lub bagażnik dachowy, można do nich przyłączyć zakładkę za pomocą wszytych pasków z rzepami. Jeśli bus posiada listwę montażową lub markizę, można również wsunąć kedrę zakładki łączącej bezpośrednio w listwę lub markizę dzięki temu, że zakładka posiada kedrę 5 mm i 7 mm. Jeśli planowane są wyjazdy pojazdem, w celu szybszego odczepienia przedsionka można użyć opcjonalnego adaptera łączącego.
Specyfikacja
Informacje ogólne
Numer artykułu
566857
EAN
7435116114182
Numer fabryczny
566857
Rodzaj namiotu
Jest to kształt lub forma namiotu, przedsionka lub zadaszenia.
Namiot do busa
Marka
Obelink
Informacje techniczne
Ilość wejść
To są drzwi, przez które można wejść do namiotu lub przedsionka. Kabiny sypialne (jeśli mają zastosowanie) nie są brane pod uwagę.
3
Ilość punktów wentylacyjnych
Liczba otworów, za pomocą których można przewietrzyć namiot lub przedsionek. Mogą to być okna z siatką wentylacyjną, ale także otwory wentylacyjne, które są stale otwarte.
2
Głębokość zamka
Jest to (zadaszona) przestrzeń między namiotem a pojazdem.
40 cm
Możliwość rozbudowy
Przy namiocie lub przedsionku można umieścić dodatkowy aneks, aby zwiększyć powierzchnię.
Ściana przednia
Drzwi rolowane w górę, Otwór wentylacyjny
Długość zakładki łączącej
Na tej długości namiot do busa lub przedsionek do kampera są połączone z pojazdem.
230 cm
Możliwości mocowania
Wskazane są sposoby połączenia zakładki łączącej namiotu do busa lub kampera z pojazdem.
Chcesz często łączyć i rozłączać namiot lub przedsionek? Najlepiej wybrać wówczas proste mocowanie za pomocą linek naciągowych, adaptera taśmowego lub adaptera magnetycznego.
Chcesz często łączyć i rozłączać namiot lub przedsionek? Najlepiej wybrać wówczas proste mocowanie za pomocą linek naciągowych, adaptera taśmowego lub adaptera magnetycznego.
Zakładkę zamocować do zadaszenia Fiamma lub Thule za pomocą dodatkowego adaptera taśmowego, Zakładkę przymocować do bagażnika dachowego za pomocą wszytych tasiemek z rzepem, Zakładkę przerzucić przez busa i naciągnąć linkami, Zakładkę przymocować do metalowego dachu za pomocą dodatkowego adaptera magnetycznego, Zakładkę przymocować do dachu za pomocą dodatkowych przyssawek, Przymocować zakładkę do rynny za pomocą załączonego prętu i zacisków, Przymocować za pomocą kedry do markizy Fiamma lub Thule/ Omnistor, Przymocować wsuwając kedrę w listwę
Lewa boczna ściana
To jest lewa ściana boczna, gdy stoi się przodem do namiotu lub przedsionka.
Zewnętrzna osłona okna, Siatka wentylacyjna
Prawa boczna ściana
To jest prawa ściana boczna, gdy stoi się przodem do namiotu lub przedsionka.
Możliwość wchodzenia, Rolowana
Odpowiedni do trybu kempingowego
Artykuł ten jest odpowiedni tylko do wymienionego tutaj typu pojazdu.
Wymieniono kilka typów? W takim razie ten artykuł pasuje do wszystkich wymienionych typów pojazdów.
Wymieniono kilka typów? W takim razie ten artykuł pasuje do wszystkich wymienionych typów pojazdów.
Kamper
Wolnostojący
Wolnostojący namiot lub przedsionek może również stać bez busa lub kampera. Jest to szczególnie przydatne, gdy trzeba odjechać pojazdem, a nie chcemy zwijać namiotu.
Siatka przeciw owadom
Namiot lub przedsionek posiada co najmniej jedną moskitierę w materiale zewnętrznym.
Rodzaj podłogi
Jest to rodzaj podłogi, która jest dostarczana z namiotem lub przedsionkiem.
Może to być podłoga stała (podłoga jest przymocowana do namiotu), luźna, zapinana na zamek lub doczepiana. Możliwy jest również brak podłogi.
Stała
Pompowany
Ten namiot, przedsionek lub zadaszenie posiadają pompowane tuby powietrzne zamiast rurek namiotowych czy stelaża.
Namioty, przedsionki lub zadaszenia z pompowanym stelażem są łatwiejsze i szybsze w montażu niż porównywalne modele wyposażone w rurki czy stelaż.
Namioty, przedsionki lub zadaszenia z pompowanym stelażem są łatwiejsze i szybsze w montażu niż porównywalne modele wyposażone w rurki czy stelaż.
Wysokość konstrukcji
Wysokości montażu należy znać, aby wiedzieć, czy ten artykuł pasuje do Twojego pojazdu.
Jest to wysokość od podłoża do punktu, w którym artykuł jest przymocowany do pojazdu.
180 - 220 cm
Zadaszenie
Ten namiot posiada jedno lub więcej zadaszeń.
Może to być obszerne zadaszenie przeciwsłoneczne, ale także zadaszone wejście lub daszek nad oknem.
Może to być obszerne zadaszenie przeciwsłoneczne, ale także zadaszone wejście lub daszek nad oknem.
Drzwi z możliwością użycia jako zadaszenie
Grubość kedry
Do mocowania w listwie montażowej przyczepy kempingowej potrzebna jest kedra 7 lub 8 mm, natomiast do mocowania w markizie kasetowej kedra musi mieć 4, 5 lub 6 mm.
Wymieniono kilka opcji? Zatem artykuł ma wszyte różne kedry.
Wymieniono kilka opcji? Zatem artykuł ma wszyte różne kedry.
5 mm, 7 mm
Informacje o opakowaniu
Wysokość opakowania
35 cm
Długość opakowania
77 cm
Szerokość opakowania
36 cm
Informacje o produkcie
Głębokość
250 cm
Długość
300 cm
Kolor
Szary
Waga ogólna
17 kg
Informacje o użytkowaniu
Czas rozłożenia
To średni czas potrzebny do rozstawienia namiotu, przedsionka lub zadaszenia przez 2 osoby.
15 minut
Idealny do
Wskazane jest, do czego nadaje się namiot lub przedsionek i jak długo może pozostawać rozstawiony.
Namioty lub przedsionki przeznaczone na wyjazdy weekendowe, wycieczki lub 2-3 tygodniowe wakacje nie nadają się do rozstawienia na dłużej. Jeśli mimo wszystko tak się wydarzy, znacznie szybciej pogorszy się jakość namiotu lub przedsionka i skróci się jego żywotność.
Namioty lub przedsionki przeznaczone na wyjazdy weekendowe, wycieczki lub 2-3 tygodniowe wakacje nie nadają się do rozstawienia na dłużej. Jeśli mimo wszystko tak się wydarzy, znacznie szybciej pogorszy się jakość namiotu lub przedsionka i skróci się jego żywotność.
Na wędrówki
W komplecie z
Standardowo w komplecie znajdują się nastepujące elementy.
Torba, Pompa ręczna, Śledzie, Linki napinające, Rurka pionowa do markizy, Rurka pionowa
Informacje o materiale
Materiał podłogi
Jest to materiał podłogi.
Może to być polietylen (PE), poliester lub PVC.
Podłogi PE wykonane są z tkanych nici PE (polietylenowych).
Podłogi z poliestru są lekkie i powlekane.
PVC to ciężki i wytrzymały materiał, który zwykle można znaleźć w wytrzymałych namiotach rodzinnych.
Może to być polietylen (PE), poliester lub PVC.
Podłogi PE wykonane są z tkanych nici PE (polietylenowych).
Podłogi z poliestru są lekkie i powlekane.
PVC to ciężki i wytrzymały materiał, który zwykle można znaleźć w wytrzymałych namiotach rodzinnych.
PE
Materiał namiotu zewnętrznego
Jest to materiał zewnętrzny namiotu lub przedsionka.
Poliester:
+ Lekki
+ Szybko schnie
- Ograniczona żywotność
- Kondensacja przy wysokiej wilgotności
Bawełna/polibawełna:
+ Dobrze wentyluje (tworzy przyjemny klimat)
+ Dłuższa żywotność niż poliester
- Stosunkowo ciężka
- Schnie wolniej
PVC:
+ Długa żywotność
+ Nadaje się do rozstawienia na długi czas
- Stosunkowo ciężki
- Kondensacja przy wysokiej wilgotności
Poliester:
+ Lekki
+ Szybko schnie
- Ograniczona żywotność
- Kondensacja przy wysokiej wilgotności
Bawełna/polibawełna:
+ Dobrze wentyluje (tworzy przyjemny klimat)
+ Dłuższa żywotność niż poliester
- Stosunkowo ciężka
- Schnie wolniej
PVC:
+ Długa żywotność
+ Nadaje się do rozstawienia na długi czas
- Stosunkowo ciężki
- Kondensacja przy wysokiej wilgotności
Poliester
Słup wody tropik
Słup wody wskazuje wytrzymałość materiału namiotu na ciśnienie wody.
Każdy namiot jest wodoodporny, ale niektóre namioty mogą wytrzymać więcej deszczu niż inne.
Im wyższa podawana liczba, tym wyższa wodoodporność materiału.
Każdy namiot jest wodoodporny, ale niektóre namioty mogą wytrzymać więcej deszczu niż inne.
Im wyższa podawana liczba, tym wyższa wodoodporność materiału.
3000 mm
Jakość materiału
Wskazany jest ciężar (w gramach) metra kwadratowego metariału lub liczba denierów.
Im cięższa tkanina, tym wyższa jakość.
Denier to jednostka gęstości liniowej włókien syntetycznych. Im wyższa liczba denierów, tym grubsza jest nić i grubszy materiał.
Denier to jednostka gęstości liniowej włókien syntetycznych. Im wyższa liczba denierów, tym grubsza jest nić i grubszy materiał.
150 Denier
Rurki
Wskazany jest materiał i/lub średnica stelaża lub rurek.
Tuby powietrzne
Instrukcja obsługi
Megastore
Model pokazowy dostępny
Opinie
Opinie
9.2
Ten produkt jest uważany za wspaniały na podstawie. 94% klientów poleca ten produkt.
- Schönes VorzeltWir haben es jetzt nur einmal Probeaufgebaut. Ging super schnell. Für unseren Campster die Perfekte Größe zu zweit. Material fühlt sich sehr gut an. Ob es dicht wird sich noch herausstellen.
- Genervt von diesen ZeltAlso wir sind zu blöd dafür. Haben es 2x versucht aufzubauen. Bekommen es nicht hin. Jetzt werden wir es verschenken, viel zu kompliziert alles. 2x 2 h aufgebaut oder wie man dies nennen will und dann genervt bei 35 Grad das Teil in den Hänger geknallt. Nie wieder dieses Zelt
- Gut soweitAlles soweit in Ordnung. Ich hab es aber gekauft, weil ich es mit Klettverschlüssen an der Dachreling des Berlingo XL befestigen wollte. Das geht definitiv nicht, dafür sind die Klettbänder zu kurz. Sie schließen genau unter der Reling und das ist wirklich eine schlimme Fummelei. Die beiden äußeren Klettbänder sind für den Berlingo zu weit auseinander. Es wäre gut, wenn die Bänder ein klein bisschen länger wären. Auch die Kappen auf den Ventilen sind mit sehr kurzen Ösen befestigt. Es liesse sich besser bedienen, wenn man hier ein paar Millimeter mehr Material gegeben hätte. Dafür zwei Euro teurer und alles wäre leichter zu bedienen. Aufbau hat alleine gut geklappt, kein Problem. Mal sehen wie es nun im Campingbetrieb wird, bislang hab ich es nur zum Üben aufgebaut. Ich fände außerdem eine genauere Anleitung schön, wie der Tunnel am Auto zu befestigen ist, die Filme von Obelink sind nicht allzu aussagekräftig. Ich bin ein Campingkind, aber sogar mir sind die Anleitungen zu dürftig. Das Zelt an sich ist wertig und wird seinen Zweck erfüllen.
- Livraison rapide , montage facile . Dommage que la hauteur de seuil devant l’ouverture du van est trop haute !Satisfaisant
- Très satisfait hormis hauteuil du seuil dé l’ouverture menant au fourgonBien reçu et très rapidement votre tente, qui remplace ma vieille tente qui venait de se déchirer. Elle a été facile à monter seule. Seul problème : l’ouverture de votre tente vers le fourgon est placée très haut, d’où difficulté à monter dans le fourgon. Je me suis lancée en catastrophe dans de la couture, afin de rabaisser la hauteur de la marche : j’ai rajouté une bande de tissu bleue (voir photo et la bande bleue, n’ayant que ça sous la main).Et maintenant, tout va bien!